Cuma, Aralık 09, 2005

Anlayamıyorum insanları...

"Yada onlar beni anlamıyorlar." cümlesiyle devam etmeliyim. İlginç, bugün uzun süre birşeyler paylaştığım, beraber vakit geçirdiğim, güldüğüm veya dertleştiğim birine rastladım ve dönüp selam bile vermedi. Gerçi araya zaman girdi, koptuk elbet ama dargın değildik ki. Gözlerinin içine baktım, görmemiş gibi davrandı. Belki de önce o benden selam bekliyordu. Bilmiyorum. Yaşanılan günler hatrına bir gülümseme yeterdi, kendi adıma. Ben de onun yaptığını yaptım. Onu ilk kez görüyormuşum gibi yürüdüm geçtim yanından.

İnsanlarla ilişkilerimin iyi olmadığını biliyorum. Ama bu kadarını beklemem suç mu? Belki de insanlardan çok fazla şey bekliyorum ve beklentilerim karşılanmayınca kızıyorum. Ama çok fazla şey istemiyorum, sadece onlara verdiğim değerin karşılığını bekliyorum. Belki de beklememeyi öğrenmeliyim.

Şimdilik bu kadar.
Leviathan'da titretici bir soğuk var bu aralar. Herkes evine kapandı. Üşüyorum.

Not: Uyku düzenime kavuştum. Ve ödev teslim zamanı geldi. Yine uykusuz geceler beni bekliyor. Çıldıracağım. Kahveeeeeeeee!
Not2: Aileme maddi olarak fazla yüklendiğim düşüncesine kapıldım. Evimi çok seviyorum ve iyi ki eve çıktım diyorum ama iyi mi yaptım acaba? Off of..
Not3: İçimde kabaran ve patlamasına çok az kalan bir volkan var. Kendimi tutuyorum. Bir müddet daha dayanabilirim. Ama zorlanıyorum artık çünkü çok yoruldum.
Ne dinliyorum: Rammstein_Mein Herz Brennt

3 yorum:

maşallah dedi ki...

gerçi aradan 4 yıl geçti ve sen anlamışsındır neden böyle davranıldığını. Ama şuna inanırım insanların yapamadığını sen yapabilirsin .slm verecek cesarette değildir sen ondan daha cesaretli olmalısın. karşıdan bekleme ve onun kadar zayıf olma felsefen bu olmalı ...

Elladan dedi ki...

"Belki de beklememeyi öğrenmeliyim."
Aradan 4 yıl geçmiş sanırım şimdiye beklememeyi öğrenmişsindir. En son karşılaşmaızı düşünüce şimdi öyle olduğunu hissettim.

Ve bu zamana kadar geriye dönerek yazılarını okumayı akıl edemediğim için kızıyorum kendime. =)

Asli "Çağlayan" Bingöl dedi ki...

O kadar uzun zaman olmuş ki bir zamanlar böyle hissettiğimi unutmuşum.